راهنمای نوین انواع تبلیغات

هدایای تبلیغاتی

<-PostAuthor->
راهنمای نوین انواع تبلیغات

هدایای تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی یا promotional Gifts چیست ؟

در فرهنگ فارسی دهخدا هدیه عبارتست از تحفه و ارمغان و آنچه به کسی فرستند به رسم تحبیب و بزرگداشت در زبان انگلیسی هدایای تبلیغاتی معادل  Advertising gift می باشد.

با توسعه روابط تجاری و گسترش بازاریابی برای کسب سهم بازاربیشتر، صاحبان کسب کار برای تبلیغات و معرفی برند خود به سبکهای مختلفی روی آورده اند یکی از ساده ترین این روشها بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی می باشد.

هدایای تبلیغاتی در انواع مدلها از ارزان ترین تا گران ترین کالا از اقلام کوچک تا اقلام خاص در حجم بزرگ در صحنه تبلیغات به همراه لوگو و نام شرکتها، طراحی و تولید می شود.

در برخی موارد هدیه نماینده نوع کسب کار خاصی می باشد و در برخی موارد یک وسیله کاربری یا یادگاری خاص است.

در ادامه مطلب به 5 هدیه کارآمد و پر طرفدار برندهای معروف اشاره میکنیم: 

خود کارتبلیغاتی :

همانطور که همیشه گفته شده و شنیده‌ایم، «قدرت خودکار از شمشیر بیشتر است» به ویژه خودکار تبلیغاتی سفارشی. تنوع بی‌اندازه خودکار تبلیغاتی و قیمت‌های به صرفه آنها، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد.
یکی دیگر از دلایل قوی بودن خودکارها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی این است که در سرتاسر جهان خواهان دارند. خودکار، برای تقریبا همه کسانی که در این کره خاکی زندگی می‌کنند، کاربرد دارد. حالا چرا این خودکار مورد استفاده آنها، خودکار با برند شما نباشد.


لیوان‌های مسافرتی تبلیغاتی:

استفاده از لیوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ، یک انتخاب هوشمندانه است؛ فرقی هم نمی‌کند که نوع لیوان چه باشد، فقط کافی است برند و لوگوی شما روی آن چاپ شده باشد. خودکار برای مدت‌های طولانی استفاده می‌شوند و جابه‌جا کردن آنها نیز آسان و بی‌دردسر است.
کاربردی بودن یک لیوان مسافرتی، آنها را تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده کرده است. با چاپ کردن برند خود بر روی لیوان، می‌توانید مطمئن شوید که نه تنها همیشه جلوی چشم صاحب لیوان قرار دارد، بلکه همراه او به اطراف برده می‌شود و در معرض چشک افراد بی شماری قرار می‌گیرد.

نامه بازکن‌های تبلیغاتی:

این روزها که همه با ایمیل کار می‌کنند، دیگر کسی نامه نمی‌فرستد؟ نامه بازکن‌های سفارشی، کالاهایی هستند که مورد استفاده همه قرار می‌گیرند، چه در دفتر و چه در خانه. نامه بازکن‌ها تنوع زیادی دارند و هزینه زیادی هم ندارند. نامه بازکن‌هایی که لوگو و برندتان بر روی آن چاپ شده، کالاهای تبلیغاتی خوب و سبک وزنی هستند. به همین دلیل در فهرست هدایای برتر تبلیغاتی قرار دارند.
توپ‌های ضد استرس تبلیغاتی:

تسکین دهنده‌های استرس تبلیغاتی و توپ‌های ضد استرس، یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند. توپ‌های ضد استرس، برای رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری ویژه، مناسب هستند. مناسب با هر رویداد یا نمایشگاه می‌توان از یک نوع ضد استرس مناسب استفاده کرد.



تاريخ : پنجشنبه 12 دی 1398 | 11:16 | نویسنده : سهراب احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.