راهنمای نوین انواع تبلیغات

تبلیغات بنری

<-PostAuthor->
راهنمای نوین انواع تبلیغات

تبلیغات بنری


تبلیغات بنری

این روزها تبلیغ کردن برند با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود و شرکت ها و برندهای مختلف برای اینکه کار خودشان را تبلیغ کنند سعی می کنند تا از روش های مختلفی استفاده کنند. یکی از این روش ها، تبلیغات بنری می باشد که در این مطلب قصد داریم تا شما را با این نوع تبلیغات آشنا کنیم.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات است که در آن شما محتوای خودتان را در قالب گرافیکی و یا قالب ویدیویی ویا قالب تصویر و قالب های دیگر به کاربران ارایه می کنید. شما به این شیوه ی توانید برند خودتان را به طور کامل به مخاطبین معرفی کنید و کاری کنید که آنها مشتری شما شوند. وقتی که این افراد بر روی تبلیغاتی که شما برای آنها ارایه کرده اید کلیک می کنند، خود به خود به سمت وب سایت شما هدایت می شوند و وب سایت شما در مرورگرشان باز می شود. در این صورت می توانند وب سایتتان را ببینند بنابراین در نهایت می توانند مشتری شما شوند.

در صورتی که شما این تبلیغات را به خوبی انجام دهید احتمال اینکه بتوانید مشتریان زیادی را به خودتان جلب کنید خیلی زیاد می شود به این دلیل که وقتی که تعداد افرادی که به وب سایت شما سر می زنند خیلی زیاد شوند؛ احتمال موفقیت شما هم خیلی زیاد می شود. به عنوان مثال در صورتی که به جای 100 نفر کاربر معمولی که به وب سایت شما سر می زنند 1000 نفر این کار را انجام دهند؛ اگر در حالت اول از این 100 نفر 7 نفر احتمال دیدن تبلیغات شما را داشته باشد؛ در حالت دوم این تعداد به 70 نفر می رسد! اما تبلیغات بنری را باید با اصول مناسب انجام دهید.

مزیت انجام تبلیغات بنری چیست؟

انجام دادن تبلیغات بنری برای شما چند مزیت دارد:

مزیت اول: شما می توانید کاری کنید که تعداد افراد بیشتری برند شما را بشناسند

به این دلیل که به راحتی می توانید وب سایت خودتان را با ارایه تنها یک تصویر ویا یک ویدیو تبلیغ کنید، احتمال اینکه تعداد افراد بیشتری شما را بشناسند خیلی زیاد است

مزیت دوم: از آن جایی که شما برای تبلیغ کردن برند خودتان از محتوای گرافیکی استفاده می کنید، در صورتی که این محتوای گرافیکی را به شیوه ای جذاب تولید کنید احتمال اینکه تعداد مخاطبین وب سایتتان بیشتر شود را افزایش دهید. بنابراین سعی کنید تا حتما این تبلیغات را به شیوه ای جذاب تولید کنید.

مزیت سوم: وقتی که تبلیغات بنری را ارایه می کنید می توانید در کاربرانی را که این تبلیغات شما را دیده اند بگیرید. در حقیقت در صورتی که گروهی از کاربران تبلیغات شما را ببینند و بخواهند تا این تبلیغات را باز کنند شما می توانید رد آنها را به راحتی بگیرید و به این شیوه می توانید دوباره برای آنها پیام بفرستید. به عنوان مثال در صورتی که یکی از کاربران تبلیغات بنری شما را دیده باشد و به وب سایت شما رفته باشد اما به هر دلیلی از ادامه دادن کار منصرف شده باشد؛ و یا اینکه اصلا فراموش کرده باشد که کار را ادامه دهد؛ شما این توانایی را دارید که این فرد را پیدا کنید و سعی کنید تا به او پیام بفرستید و از او بخواهید تا در انجام این کار به شما کمک کند.

در کنار تمام مزیت هایی که برای تبلیغات بنری گفته شد؛ ذکر این نکته ضروری است که این تبلیغات بر خلاف تبلیغات کلیکی (PPC) پولی هستند. در حقیقت در تبلیغات کلیکی شما برای اینکه تبلیغ خودتان را نمایان کنید پولی نمی دهید و تنها زمانی پول می دهید که آنها بر روی تبلیغات شما کلیک کنند. این در حالی است که برای تبلیغات بنری داستان فرق می کند و شما برای این نوع تبلیغات باید پول بدهید (حتی وقتی که دیده می شوید)

تبلیغات بنری را به چه شیوه هایی انجام می دهند؟

تبلیغات بنری را می توان به چندین نوع مختلف انجام داد که در ادامه به سه نوع مهم آن اشاره می کنیم:

شیوه اول: انجام تبلیغات به روش غیرمنتظره

در این روش شما ویدیوها و یا تصاویری را که قرار است برای تبلیغ کردن مورد استفاده قرار دهید را به صورت غیرمنتظره به هنگامی که کابران می خواهند به یک وب سایت سر بزنند و یا به هنگامی که آنها می خواهند برای مدت طولانی ماوس خودشان را حرکت ندهند؛ به آنها نشان می دهید. در این شیوه ناگهان توجه کاربران به شما جلب می شود و به وب سایت شما می آیند.

شیوه دوم: ارایه تبلیغات در بالای صفحه ها

در این شیوه شما تبلیغات بنری خودتان را در بالا صفحه وب سایت مخاطبین قرار می دهید. در این روش وقتی که کاربران از وب سایت مورد نظر بازدید می کنند، بنر شما را خواهند دید. آنها وقتی که بنر شما را در بالای صفحه وب سایت می بینند، این برند برای آنها جلب توجه می کند و آنها وسوسه می شوند که بر روی بنر شما کلیک کنند. تحقیقات ثابت کرده اند که کاربرانی که به یک وب سایت می روند در ابتدا به بالای آن نگاه می کنند. به این دلیل که معمولا این بخش بخشی است که اکثر نوشته های وب سایت (مانند عنوان ها و بخش های دیگر) در آن قرار دارد. بنابراین در صورتی که کاربران وب سایتی را باز می کنند احتمال موفقیت شما برای اینکه آنها این تبلیغات را ببینند خیلی زیادتر می شود.

شیوه سوم: تبلیغات بنری به شیوه قرار دادن یک لوگو در طراحی وب سایت

شیوه سوم این است که شما بنر مورد نظر خودتان را بر روی صفحه اصلی یک وب سایت قرار دهید به گونه ای که کاربران وقتی که به صفحه اصلی وب سایت می روند با بنر شما روبرو شوند. در صورتی که شما بتوانید این کار را به این شیوه انجام دهید شانس شما برای موفقیت زیاد می شود به این دلیل که افرادی که به صفحه اصلی وب سایتی مراجعه می کنند، با بنر شما مواجه می شوند.



تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 | 10:45 | نویسنده : سهراب احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.