راهنمای نوین انواع تبلیغات

تبلیغات چریکی و نمونه های عجیب در دنیا و ایران

<-PostAuthor->
راهنمای نوین انواع تبلیغات

تبلیغات چریکی و نمونه های عجیب در دنیا و ایران



تبلیغات چریکی چیست؟

در ابتدای عصر جدید تبلیغات که از نخستین سال های قرن بیستم شروع شد اهداف تبلیغ کنندگان بیشتر بر آموزش مصرف کنندگان درباره چگونگی استفاده از محصولات و خدمات مختلف متمرکز بود. در دهه ۶۰ میلادی استفاده از رسانه ای مثل رادیو برای تبلغات نیز کم کم متداول شد. در اواخر دهه ۸۰ میلادی پیام های تبلیغاتی جای خود را در تلویزیون های کابلی نیز باز کردند. در این میان شرکت ها تلاش می کردند که با تبلیغات خود هر چه بیشتر بر روی مصرف کنندگان تاثیر گذار باشند.

مصرف کنندگان نیز از دیدن حجم انبوه تبلیغات یکسان و شبیه به هم خسته شده بودند، در اینجا بود که نیاز به تغییری اساسی در نحوه تبلیغات احساس شد و بازاریابی چریکی از همین نقطه شروع به پیدایش کرد. تبلیغات چریکی یک استراتژی بازاریابی است که در آن بر روی فعالیت هایی کم هزینه ولی با نتایج حداکثری برای جلب مشتری و مخاطب تمرکز شده است.


نمونه تبلیغات چریکی

در ادامه به برخی مواردی که نشان دهنده مثال های بازاریابی چریکی در تبلیغ انواع برندها هستند خواهیم پرداخت.








تاريخ : شنبه 5 بهمن 1398 | 16:43 | نویسنده : سهراب احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.