راهنمای نوین انواع تبلیغات

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی یا Advertorial چیست؟

<-PostAuthor->
راهنمای نوین انواع تبلیغات

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی یا Advertorial چیست؟



در پست حاضر تلاش کردیم تا شما را با ریپورتاژ آگهی – رپرتاژ آگهی یا همان تبلیغ آگهی آشنا کنیم ومزایای نوشتن ریپورتاژ خوب را برای تان تشریح کنیم.


ریپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی – رپرتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط دارند. به این معنی که شما تبلیغ محصول یا سایت خود را در قالب و چهار چوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب منتشر کرده و برای همیشه آن را تبلیغ می کنید و به این ترتیب است که می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید.


انواع رپورتاژ آگهی


رپورتاژ آگهی انواع گوناگونی دارد:

1. ریپورتاژ آگهی رسانه ای

 یکی از مهم ترین انواع رپورتاژ آگهی، رپورتاژ آگهی رسانه ای است.
اغلب افرادی که قصد تبلیغات در روزنامه، مجلات، تلویزیون و اینترنت را دارند، از این نوع رپورتاژ آگهی استفاده می کنند.


2.ریپورتاژ آگهی خبری و اینترنتی

ریپورتاژ آگهی خبری و رپورتاژ آگهی اینترنتی از دیگر انواع خرید رپورتاژ آگهی هستند که امروزه متقاضیان بسیاری پیدا کرده اند.

درج رپورتاژآگهی درمجله های بزرگ و منابع موثق به دلیل آتوریتی بالا درخیلی از کلمات ، باعث افزایش اعتبار برند شما و نتیجه گیری مناسب از کلمات لینک داده شده می شود.

اگر متن رپورتاژ خبری را خوب بنویسید مورد توجه کاربران قرار می گیرد.
و باعث می شود کاربران متن ریپورتاژ را در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


هدف از رپورتاژ آگهی

هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش می‌آورد، استفاده کرده و برندسازی کنید. بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد.


مزایای رپورتاژ آگهی

1. افزایش رتبه گوگل

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌ لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئو سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی رتبه سئوسایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

2. افزایش بازدید سایت


از آنجایی که سایت‌های منتشرکننده اغلب ترافیک بالایی دارند، کاربران زیادی رپورتاژ شما را دیده و با کلیک بر لینک‌هایی که شما در انتهای رپورتاژ آگهی قرار داده‌اید، وارد سایت شما می‌شوند. در نتیجه انتشار رپورتاژ در سایت‌هایی با بازدید بالا باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود.

3. بهبود دانش مخاطبان


برخلاف تبلیغات مرسوم که با اغراق تلاش می‌کند، توجه کاربران را به خود جلب کند، در رپورتاژ آگهی سعی بر این است که با محتوای جالب، مفید و قانع‌کننده، کاربران را به برند یا محصول خود علاقه‌مند کرده و از این طریق دانش کاربران را پیرامون موضوع و یا محصولی خاص افزایش دهد و اطلاعات جدیدی در اختیارشان بگذارد.

4. تبدیل مخاطب به مشتری 

سعی کنید علاوه بر دادن اطلاعات و معرفی محصول خود، در کاربر احساس نیاز ایجاد کنید. در این صورت هنگامی که کاربر به انتهای رپورتاژ آگهی می‌رسد، بر روی لینک‌های موجود کلیک کرده و با ورود به سایت شما و بازدید از محصولاتتان، احتمال خرید افزایش می‌یابد.


دیدگاه گوگل در رابطه با رپورتاژ آگهی چیست؟

شاید دیگر نیازی به گفتن نباشد که بگوییم گوگل از تبادلات مالی برای خرید بک لینک استقبال نمی کند زیرا سیاست های گوگل بر آن است که هر سایت به صورت طبیعی رشد کند و بک لینک دریافت نماید. به همین دلیل است که می گوییم خرید بک لینک جذابیتی برای گوگل ندارد اما شرایط رپورتاژ آگهی متفاوت است.

رپورتاژ آگهی چون کاملا به یک بک لینک طبیعی شباهت دارد و در متن اصلی قرار گرفته، بیشتر مورد توجه بوده و می تواند برای بهبود رتبه سئوسایت شما بسیار موفق عمل کند.



تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398 | 11:31 | نویسنده : سهراب احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.