راهنمای نوین انواع تبلیغات

صفر تا صد تبلیغات گوگل

<-PostAuthor->
راهنمای نوین انواع تبلیغات

صفر تا صد تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل یا Google AdWords چیست ؟ 

سرویسی است که شما با پرداخت مبالغی می‌توانید وب‌سایت خود را به صدر نتایج جستجو برسانید. تبلیغات در گوگل به صورت پرداخت بعد از کلیک ppc است. یعنی زمانی از شما هزینه دریافت می‌شود که روی تبلیغات شما کلیک بشود تبلیغات در گوگل یکی از روش‌های مهم تبلیغات آنلاین است. کسب و کارهای مختلف می‌توانند با کمک تبلیغات در گوگل، فروش خود را افزایش دهند در واقع بازاریابی دیجیتال میدان جنگ جدیدی است که در آن جنگ برندها (علامت های تجاری) برقرار است.

تبلیغات در گوگل مفید است ؟

روزهایی که آگهی های بازرگانی تلوزیونی، بیلبوردها و تبلیغات (بی کلام) روزنامه ها، موثر ترین راه برای شناخت یک محصول بود دیگر گذشته است.

همه‌ ی این تبلیغات در حال حاضر به صورت آنلاین صورت می گیرد، و این موضوع کمی تا قسمتی خوب است. 

تبلیغات آنلاین به ما فرصتی داده است تا پیام های تبلیغاتی را به سمت نقاطی که تبلیغات در آن ها بسیار موثر است هدف گیری کنیم.

تبلیغات گوگل در نتایج جستجوی گوگل، شبکه نمایش، یوتیوب، گوگل پلی و دیگر سرویس‌های آن، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از تبلیغات هدفمند را ایجاد کرده است که شما می توانید از پتانسیل کامل آن حداکثر استفاده را ببرید.

از آنطرف گوگل محبوب ترین و قدرتمند ترین موتور جستجو در این سیاره است. در مورد آن فکر کنید، هنگامی که شما مجبور به جستجو کردن در وب هستید، نمی گویید "دارم توی وب جستجو می‌کنم" بلکه می گویید "دارم گوگل می‌کنم."

تقریبا بازار جستجو در انحصار گوگل است. به طوری که از نام آن به عنوان فعل برای عمل مورد نظر جستجو استفاده می کنیم.

اگر شما در گوگل تبلیغات نمی کنید، فرصتی طلایی برای افزایش آگاهی از برندتان و جذب مشتری را از دست می دهید.

هزینه تبلیغات در گوگل چگونه است ؟

هزینه تبلیغات در گوگل توسط تبلیغ‌کنندگان و به صورت مزایده‌ای تعیین می‌شود. اما در برخی کلمات کلیدی که رقابت زیادی وجود دارد، هزینه کلیک بالا است و این بالا بودن هزینه  نشانگر بالا بودن تاثیر برای افراد بوده است.

هزینه تبلیغات چگونه مصرف می شود؟

مصرف کنندگان کلید واژه ای را در گوگل جستجو می کنند و پس از آن تبلیغات مربوطه بر اساس آنچه که آنها به دنبال آن می گشتند، نشان داده می شود.

آگهی های جستجوی گوگل براساس قیمت پیشنهادی شما در مقایسه با رقبا نشان داده می شود. اما این همه ی آن چیزی نیست که در این فرایند وجود دارد.

گوگل در هنگام تعیین ترتیب (رتبه آگهی‌ها) چندین عامل را در نظر می گیرد. مبلغ پیشنهادی برای تبلیغات که توسط تبلیغ کننده مشخص می‌شود، مهم است، اما مرتبط بودن آگهی مورد نظر به همراه کیفیت آن نیز نقش مهمی دارد.

تبلیغات در گوگل: همه چیز به سیستم عامل ها مربوط می شود.

تبلیغات گوگل در یک اندازه نیست که بتواند با تمام فرمول ها متناسب باشد. تجربه ی تبلیغات، بسته به این که مشتریان شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنند، متفاوت است.

دستگاه های موبایل و رایانه های رومیزی بسیار متفاوت از یکدیگر هستند و نیاز به استراتژی های متفاوتی دارند.

این مهم است که شما سیستم عامل های تلفن همراه را نادیده نگیرید زیرا آنها برای ارائه بسیار مفید هستند. استفاده از اینترنت تلفن همراه محبوبیت شدیدی به دست آورده و مردم تمایل دارند جستجوهای اینترنتی خود را در حین حرکت انجام دهند.

هنگام بهینه سازی محتوا برای تلفن همراه، پیام شما باید مختصر باشد تا بتواند با اندازه ی کوچکتر دستگاه موبایل تنظیم شود.

همانطور که گفته شد، هزینه ی هر کلیک بر اساس دستگاه می تواند متفاوت باشد. دسکتاپ ها بیشترین هزینه و تبلت ها کمترین هزینه را دارند، در حالی که تلفن همراه هزینه ای میان این دو دارد. به همین دلیل مهم است که استراتژی های پیشنهاد قیمت خود را بر این اساس بهینه سازی کنید.

برای تبلیغات در گوگل ابتدا باید چه‌ کار کنید؟

شرکت‌های بزرگ و دیگر استارت آپ‌ها، ابتدا سراغ اتوماسیون و بازاریابی می‌روند و همه این چیزهای شگفت‌انگیز را فراهم می‌کنند. گردش کار مبتنی بر قانونی که حرکت مشتری بالقوه به سمت فروش را رسیدگی می‌کند، جالب‌ ترین چیزی است که در حال حاضر برای بازاریابان وجود دارد.

اما شما هم اساسا می‌توانید همین کار را از منظر تبلیغات انجام دهید. این جا است که باید به بازاریابی مجدد فکر کنید.در گوگل، بازاریابی مجدد Remarketing فوق‌العاده است. شما فقط به ازای هر کلیک پرداخت می‌کنید، پس وقتی تبلیغات بازاریابی مجدد را به افرادی نشان می‌دهید که تصمیم خودشان را گرفته‌اند و در حال حاضر یک مشتری بالقوه‌اند، به طور معمول دیگر دوباره کلیک نمی‌کنند. در حالی که شما به صورت رایگان همچنان نتیجه می‌گیرید. این روش فوق‌العاده مقرون به صرفه است. از تبلیغات به عنوان یک یادآوری مکرر برای کسانی استفاده می‌کنید که در حال حاضر در حال تعامل با شما هستند و دیگر باید وارد مراحل بعدی با آنها شوید.

این روش خیلی جذاب‌تر و پربازدیدتر از آن زمانی است که وب‌سایتی معروف در صفحات خود اشاره‌ای به سایت شما کند و گه‌گاهی برای شما مخاطب بفرستد.

مهم ترین بخش تبلیغات در گوگل چیست ؟

استراتژی مهم‌ترین بخش تبلیغات در گوگل  می باشید فقط ممکن است ابتدای کار اشتباه کنید و به اصطلاح مدیریت آنرا کامل نتوانید به دست بگیرید  اما در عرض چند ماه، درک بهتری از تاکتیک‌های مربوط به تعدادی از کارهای خاص، کپی آگهی آزمایش و پژوهش کلمات کلیدی و… را پیدا میکنید و میتوانید روی اصل و هدف کار متمرکز شوید و در آنها رشد کنید. گام بعدی این است که استراتژیک عمل کنید وبرای بازگشت هزینه‌های تبلیغات در گوگل بهتر است به جای جستجوی عبارات بی‌کیفیت از ابزارهای گوگل استفاده شود و به این ترتیب بودجه را به آن سمت معطوف کنید.

جستجوهایی که رتبه بندی ارگانیک کمی دارند را پیدا کنید.

میزان نمایش سایت در صفحه نتایج پایین است؟ از کلمات کلیدی که در فهرست خود داشتید استفاده کنید و یا کلمات کلیدی را بنویسید که فکر می‌کنید کسب‌و‌کارتان را بهتر توصیف می‌کنند.

کلمات کلیدی را طوری اضافه کنید که انطباق بالایی داشته باشند. یعنی هیچ چیز دیگری به آنها اضافه نکنید مثلا کلمات کلیدی را در علامت نقل قول ( ” “)  یا براکت([ ]) قرار ندهید.

از یک پیشنهاد کم برای مزایده گوگل شروع کنید، و کم کم آن را افزایش دهید تا زمانی که در موقعیت آگهی ۴ تا ۶ قرار بگیرید و در صفحه نتایج نمایش داده شوید.

به بخش search terms کلمات کلیدی خودتان در AdWords سر بزنید و جستجوهای خاصی که کاربران‌تان انجام می‌دهند را ببینید.

نرخ تبدیل متوسط شما برای تمام ترافیک جذب شده از طریق تبلیغات در گوگل چقدر است؟ کلیک به ازای خرید هدف شما چیست؟ از این دو استفاده کنید تا تصمیم بگیرید چه کلمات کلیدی را باید اول در تبلیغات در گوگل خود بگنجانید.پیدا کردن فرد مناسب برای مدیریت کمپین‌هایتان، راه‌اندازی بازاریابی مجدد و بررسی عمیق کلمات کلیدی و میزان هزینه آنها، وقت‌گیر است، اما موقعیت شما را برای شروع ارتقا می‌دهد.

موفقیت از آن شماست فقط باید روی مهم ترین اصل تجارت که همان " تبلیغات " است تمرکز کنید. 

ابتدا هزینه کمی برای تبلیغ صرف کنید و کار را به کارمندان خودتان بسپارید و یا از یک فریلنسر استفاده کنید. همان‌طور که دارید به پیشرفت خود سرعت می‌بخشید، لازم خواهد شد کارمندی که کار را انجام می‌داد حالا ۵۰ درصد یا بیشتر  وقت خود را صرف تبلیغات در گوگل کند، سپس شاید لازم باشد که این کار، به کار تمام وقت وی تبدیل شود و یا مجبور به کمک گرفتن از یک آژانس تبلیغاتی شوید.



تاريخ : يکشنبه 15 دی 1398 | 11:21 | نویسنده : سهراب احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.